Snippan av Åsa Jungnelius, här.

Hanna Hansdotters Rocky Baroque, här.

Upptäck The Rock, här.

Kosta Boda Logo
Kundservice

FAQ

Var kan jag köpa Kosta Boda produkter?

Online på kostaboda.se, våra butiker i Gustavsberg utanför Stockholm, Helsingborg, Höganäs, Hede Outlet i Kungsbacka, Kosta och vårt konstglas hittar man även hos Art Gallery, Kosta.  

Vi har fina relationer med återförsäljare som säljer Kosta Boda. 

Jag har lagt en beställning - hur funkar det nu?

Min beställning.

Efter genomförd beställning får du en orderbekräftelse med information om ditt köp.

När din order skickas från vårt lager får du sedan ett leveransbesked via e-post.

Du kommer få ett SMS när ditt paket finns att hämta ut eller när du kan förvänta dig en hemleverans.

Kan jag ändra eller avbryta min order?

Vi kan inte ändra en order eller avbryta en order om den har blivit hanterad på vårt lager. 

Prova att mejla oss via kundtjänst så får vi se vad vi kan göra, dvs om lagret inte hunnit hantera din order.

Kan jag spåra min order som skickas till ombud?

Har du valt leverans till postombud får du ett mejl när leveransen är på väg med ett spårningsnummer samt en länk till transportörens webbplats där du kan följa försändelsen. Det kan ta upp till 12 timmar innan länken blir aktiv.

Postnord

Vi rekommenderar att du laddar ner PostNords app så du enkelt kan följa din leverans och hämta din order med mobilt BankID.

Hämta hos ombud:

När ditt paket finns att hämta får du ett sms till det angivna mobilnumret med information om vart du kan hämta ditt paket samt ett kollinummer som du uppger hos ombudet. Ta med giltig legitimation.

Vilket ombud som ditt paket kommer till baseras på ditt postnummer.

Kan någon annan hämta mitt paket?

Ja, ta med både beställarens samt din egen legitimation.

I PostNords app kan du ändra så att någon annan kan hämta ditt paket med en streckkod eller spårningsnumret utan legitimation. Det ändras i appen med hjälp av ditt BankID.

Hur länge ligger paketet kvar hos ombudet?

Postnord: Paketet ligger kvar i 14 dagar innan det går i retur. Vid outhämtat paketet tillkommer en avgift på 399 kr.

Jag har inte fått mitt paket, vad gör jag?

Vänligen kontakta oss via mejl om du saknar information om din order så hjälper vi dig vidare.